Γ.Βρεττάκος: Ναι στην τεχνολογία, αλλά με κανόνες

Γ.Βρεττάκος: Ναι στην τεχνολογία, αλλά με κανόνες

Στο πλαίσιο μιας κοινής πρωτοβουλίας για τις αποτελεσματικές και βιώσιμες μετακινήσεις στις σύγρονες πόλεις, η FREENOW και το Ίδρυμα K. Adenauer στην Ελλάδα και την Κύπρο παρουσιάζουμε την πλατφόρμα διαλόγου MobilityWatch.gr – ‘Πως φαντάζεστε τις μετακινήσεις του αύριο;’

Οι αποτελεσματικές μετακινήσεις αποτελούν σημαντικό κεφάλαιο για τους κατοίκους των σύγχρονων πόλεων.Ένα αποτελεσματικό σύστημα δημόσιων μεταφορών μειώνει τις ανισότητες, τον κοινωνικό αποκλεισμό, κι ενισχύει τη συμπερίληψη. Στη πλατφόρμα mobilitywatch.gr φιλοξενείται μια μεγάλη έρευνα σε επιβάτες και οδηγούς ταξί, άρθρα ειδικών και φυσικά η εκπομπή ‘KAS Talks’ με καλεσμένους την Μαρία Συρεγγέλα, Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Δημογραφικής Πολιτικής και Οικογένειας, Υποψήφια Βουλευτή Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών με τη ΝΔ, τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη Υποψήφιο Βουλευτή Β3 Νότιου Τομέα Αθηνών με τη ΝΔ και τον Γιώργο Βρεττάκο Υποψήφιο Βουλευτή Β’ Πειραιά με τη ΝΔ.

Σχολιάζοντας τη σημερινή κατάσταση στην αγορά ταξί, ο κ. Βρεττάκος τόνισε: «Η Κυβέρνηση απέδειξε πως όταν το νομικό πλαίσιο χρειάζεται βελτιώσεις, το πράττει. Έτσι σε περιπτώσεις που εντοπίστηκε παραβίαση της νομοθεσίας, η Κυβέρνηση κινήθηκε ακαριαία και με Υπουργική απόφαση αποσαφήνισε το πλαίσιο για το πως γίνονται οι μετακινήσεις από και πρός, ώστε να μην υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός. Βεβαίως και θέλουμε τις πλατφόρμες και να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία, από την άλλη πρέπει να προστατευτούν οι αυτοκινητιστές από τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Πρόκειται επαγγελματίες που εργάζονται πολλές ώρες, με έξι και επτά μεροκάματα για να μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα. Γι’ αυτό πρέπει να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας, ώστε το νομικό πλαίσιο να εφαρμόζεται».

Σε ότι αφορά την ενίσχυση των μεταφορών στην περιοχή δραστηριοποίησης του, ο υποψήφιος Βουλευτής με τη ΝΔ συμπλήρωσε πως η «Β’ Πειραιώς είναι μια περιοχή που αποτελείται από πέντε δήμους, με περιοχή με πολύ λαϊκά χαρακτηριστικά. Τα τελευταία χρόνια άνοιξαν δύο σταθμοί του Μετρό στον Κορυδαλλό και τη Νίκαια, που άλλαξαν την εικόνα και στη συνέχεια ολοκληρώθηκε και το έργο της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά, δίνοντας πρόσβαση στους δύο μεγαλύτερους δήμους της περιοχής προς το λιμάνι του Πειραιά, αλλά και με την Αθήνα και με το αεροδρόμιο. Το Κερατσίνι και το Πέραμα ωστόσο παραμένουν εκτός σύνδεσης και γι’ αυτό, όπως πιστεύουμε οφείλουν να αναπτυχθούν τα μέσα σταθερής τροχιάς προς τα εκεί, είτε αυτό είναι το τραμ, είτε το Μετρό».

Prev project Next project
Scroll up Drag View